|
|
|
.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
Diablo III: Przebudzenie Nekromantów - kolejne szczegóły o nowej klasie
| |
Na początku listopada 2016 roku studio Blizzard Entertainment zapowiedziało DLC Przebudzenie Nekromantów (Rise of the Necromancer) do gry Diablo III. Firma postanowiła wyjaśnić kilka spraw, organizując sesję Q&A z odpowiedzialną za kontakt ze społecznością Brandy Camel, wiodącym artystą od efektów specjalnych Julianem Lovem oraz starszym projektantem Travisem Dayem.
Przede wszystkim nie poznaliśmy daty premiery. Dodatek ma ukazać się w tym roku i to wszystko, co wiemy w tym temacie. Dużo więcej zdradzono za to w pozostałych kwestiach. Dowiedzieliśmy się np., że:
„bazą wypadową” dla nowego nekromanty jest ten z drugiej części serii;
w odróżnieniu od szamana jest to mroczniejsza postać i może kontrolować stworzenia (występować mają w dwóch wariantach – stałych oraz tymczasowych), wskazując im kierunek;
nie doczekamy się zmian w interfejsie użytkownika związanych z kontrolowaniem stworzeń;
klasa ta posiadać ma wiele umiejętności umożliwiających dostosowanie stylu gry i możliwe ma być nawet zbudowanie nekromanty parającego się walką wręcz;
oczywiście nie zabraknie też mnóstwa czarów;
pojawią się golemy, a dokładniej pisząc 4-5 typów tych istot;
nowa klasa nie będzie posiadać żadnej specjalnej formy jak Archon;
zabraknie zaklęć zadających obrażenia przez jakiś czas.
Poza tym warto jeszcze przypomnieć, że w DLC, oprócz nowej klasy postaci, otrzymamy zwierzaka, dwa dodatkowe miejsca na postacie, dwie zakładki skrytki (tylko na PC), ramkę portretu, proporzec, sztandar i symbol na sztandarze. Przebudzenie Nekromantów ukaże się na konsolach Xbox One, PlayStation 4 oraz komputerach osobistych, a do działania wymagać ma wersji Ultimate Evil Edition (konsole) lub „podstawki” z dodatkiem Reaper of Souls (PC).
Źródło:
"Góral" - GRY-OnLine
|
Klemens
| 2017-01-29 15:38:10
|
| |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|